Handelsvilkår

Introduktion

Webshoppen ejes og drives af Min prinsessedrøm CVR-nr. 38585983, Rødehusvej 90, 9560 Hadsund, tlf.: 2384 3046, info@akrobath.dk.

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på webshoppen til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Bestilling og betaling

For at handle i shoppen skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Det er muligt at betale med Visakort, MasterCard og JBC samt MobilePay. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Min Prinsessedrøm modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard og JCB samt MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Ved donationer trækkes beløbet med det samme.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Min Prinsessedrøm bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Min Prinsessedrøm leverer på alle hverdage, og ekspederes normalt indenfor 3-4 hverdage.

30 dages fortrydelsesret

Når du handler på nettet har du normalt 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele forretningen, at du fortryder købet og derpå returnerer varen. Hos os har du 30 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget dine bestilte varer. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 30 dage efter modtagelsen af dine varer. Dette kan gøres enten via mail til info@akrobath.dk, telefonisk på 2384 3046 eller pr. brev til Min Prinsessedrøm, Rødehusvej 90, 9560 Hadsund.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

Fortrydelsesretten gælder udelukkende ved varekøb. Donationer er ikke omfattet af ovennævnte fortrydelsesret.

Returnering

Hvis du fortryder dit køb, skal varerne tilbageleveres til:

Min Prinsessdrøm
Att: Webshop
Rødehusvej 90
9560 Hadsund

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, at du har givet besked om fortrydelse og du skal sende dem retur senest 30 dage efter, at du har fortrudt.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb. Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får senest 14 dage efter returneringen tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Beløbet bliver i reglen overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug,
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt for, at du kunne fastslå varens art, egenskaber og den måde, som den fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.

Reklamation – hvis der er noget galt med varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig og helst inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@akrobath.dk eller telefonisk på 2384 3046. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Varen skal sendes til:

Min Prinsessedrøm
Att: Webshop
Rødehusvej 90
9560 Hadsund

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige portoomkostninger ved at sende varen retur til os.

Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om portoomkostninger samt evt. track and trace nummer. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, uden omdeling eller lignende.

Klagemuligheder

Vi anbefaler altid, at du retter henvendelse til os, så vi kan hjælpe, hvis du har en klage. Du kan kontakte os på tlf.: 2384 3046 eller via e-mail: info@akrobath.dk

Derudover kan en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her –http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@akrobath.dk

Persondata

For at kunne handle på www.minprinsessedrøm.dk skal du som minimum oplyse:

  • Navn
  • Adresse
  • E-mailadresse

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt. Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger. Se desuden vores privatlivspolitik.

Lovvalg og værneting

Køb af varer på shoppen er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

X